Šport 3 Považská Bystrica

e-mail
REVOLT ADVANCED 2 2022KELLYS E-CRISTY 30

Gocycle GS 2018
Zobraziť v plnej veľkosti


Gocycle GS 2018

Cena: 2 800,00 €    2 199,00 €


Nová - lacnejšie - verzia jedinečného ultraľahkého elektrobicykle z horčíkovej zliatiny. Skvost medzi elektrobicyklami sa pýši neuveriteľnou ľahkosťou, čistým dizajnom a najvyspelejšie elektronikou. Lacnejšia verzia GS sa príliš od svojho vybavenějšího brata Gocycle G3 nelíši. Na Gocycle Vás nikto neprehliadne, pretože za týmto okolo sa jednoducho musí otočiť každý. Ideálne pre mestskú dopravu, pravidelné dochádzanie do zamestnania. Kolo zosobňuje maximálne funkčné a elegantný tvar rámu z horčíkovej zliatiny, ktorý má univerzálnu veľkosť pre všetky postavy. Disponuje úplne krytými prevody a reťazou, už nikdy sa od týchto častí nazašpiníte, už nikdy nubudete musieť reťaz nasadzovať. Torzná senzor zaistí okamžitý prenos energie z kľučiek do elektromotora. Moderné elektrobicykel ako je Gocycle GS umožňuje nastaviť jazdný režim pomocou aplikácie smartfónu (Android alebo iPhone) cez prozhranní Bluetooth verzie 4.0. Je možné nadefinovať si aj svoj vlastný režim asistencia v tzv "Custom" módu. Maximálna rýchlosť, silu příšlapu aj výkon motora tu môžete ľubovoľne kombinovať tak, aby čo najviac zodpovedali vášmu štýlu jazdy. Dojazd za ideálnych podmienok je uvádzaný až 80 km, pri bežnom použití sa pohybuje okolo 50 km. Odľahčená konštrukcia váži bez príslušenstva iba 16,3 kg a to vrátane skrytej batérie. Elektrobicykel zložíte do 3 minút a môžete ho prepravovať v originálnej taške. V ponuke je aj mnoho voliteľného príslušenstva ako sú blatníky, nosič, osvetlenie, praktický stojan, originálne zámok, sklápacie pedále a mnoho ďalšieho. Gocycle GS je vo všetkých ohľadoch elektrobicykel úplne novej generácie. Manuál elektrobicykle Gocycle GS (Anglicky) Stiahnite si zadarmo aplikáciu Gocycle pre Android alebo Gocycle pre iPhone .     Vy sa pýtate a my odpovedáme: Umožňuje G3 / GS jazdu bez šlapania ako moped? V podstate áno, však koleso musí uviesť do pohybu jazdec vlastnou silou do rýchlosti cca 10km / h, inými slovami nemožno na bicykel sadnúť, "stlačiť tlačidlo" a odísť. Aby sa koleso mohlo správať ako "moped", musí sa cez aplikáciu, ktorú sa koleso ovláda, vypnúť povinnosť šliapania. Na bicykli (po jeho uvedení do pohybu) potom skutočne netreba šliapať, jazdec musí iba držať stlačené tlačidlo akcelerácie na ľavej rukoväti (je to z bezpúečnostních dôvodov, aby sa pri prípadnom páde motor odpojil). Avšak vyššie popísaný režim prevádzky kolesa nie je v súlade s európskou legislatívou pre prevádzku bicyklov a nemal by sa používať na verejných komunikáciách. Takisto upozrňuji, že v tomto režime (keď jazdec nenapomáha jazde vlastným šliapaním a pohyb necháva úplne na motore kola) dochádza k podstatnému skráteniu dojazdu, ktorý môže byť napr. Len 10km, dokonca aj menej (záleží na hmotnosti jazdca, profilu terénu a pod.) . Do akej rýchlosti toto EKOL pomáha? Asistencia motora je vo všetkých 3 predprogramovaných režimoch (City / Eco / On Demand) obmedzená do rýchlosti 25km / h. Avšak v režime vlastného nastavenia (ktorý sa nastaví opäť pomocou aplikácie prostredníctvom inteligentného telefónu či tabletu) je možné zvýšiť asistovanú podporu až do 32 km / h. Daňou za výpomoci do vyššiu rýchlosti je skrátenie dojazdu. Je výkon motora GS? Je dostatočne agresívne - športové? Výkon motora je úplne dostatočný na prevádzku kolesá ako elektrobicykle, teda kolesá s asistenciou elektromotora. Je to stále koleso, nie je to moped ani motorka. Koleso nebolo navrhnuté na agresívnu jazdu, ale ako dopravný prostriedok najmä pre mestskú cyklistiku, dochádzanie do práce, voľnočasové aktivity a pod. Aký je krútiaci moment motora? Výrobca neudáva. Je dostatočný na účel k akému bolo koleso navrhnuté, teda mestská cyklistika a jazda po spevnenom povrchu. Toto EKOL (ani žiadne iné) nie je motorka. Je možné zvýšiť podporu motora nad 25 km / h čipom? Prečipovanie nie je možné. Pomoc možno zvýšiť až na 32km / h prostredníctvom režimu vlastného nastavenia vo Smartphone aplikácii.


Dostupnosť

Dodávame v dobe:

skladom